reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Feltovič

Jakub Feltovič

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

momentálne študent Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zo spomienok záhradníka

Jakub Feltovič

Zo spomienok záhradníka

Keď sa minule konečne oteplilo, bol som sa vonku prejsť. Keď som sa prechádzal medzi domami v jednej tichej a pokojnej uličke krajského mesta, všimol som si, že niektorí, najmä starší ľudia, pripravovali svoje maličké záhradky a záhony na zasiatie zeleniny a kvetov. Jeden z prvých teplých a slnečných dní v roku im dodal úsmev na tvár, chuť vyjsť von, chytiť do ruky pracovný nástroj a okopávať zem. Pohľad na nich mi priniesol kvantum spomienok.

  • 21. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 375x
  • 2
Dumky 2013

Jakub Feltovič

Dumky 2013

Dnes som si všimol, že na českej stránke Googlu sa objavil nový Doodle, alebo inak povedané sviatočné logo. Jeho ústredným motívom je obraz pána oblečeného zjavne podľa módy 19. storočia, ktorý drží v rukách papier s brkom na písanie. Pod ním je napísané: "Země česká, domov můj." Jeden z veršov českej štátnej hymny. V tom okamihu mi doplo, o kom asi bude reč. Môj presun ukazovateľom myši na obrázok moje domnienky potvrdil. Google zverejnil toto sviatočné logo pri príležitosti dvestopiateho výročia narodenia českého spisovateľa Josefa Kajetána Tyla, autora slov českej štátnej hymny.

  • 4. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 307x
  • 0
Priateľstvo

Jakub Feltovič

Priateľstvo

Priateľstvo má veľmi pekné meno. Jeho prvých päť písmen skrýva totiž krásne slovo: priať. A preto už z jeho mena môžeme vydedukovať, že priateľstvo rado niečo dopraje, praje niekomu. Ale čo praje? A komu? Priblížme si v nasledujúcich riadkoch jeho vlastnosti. Doprajme mu, aby sa skrz moje slová predstavilo.

  • 18. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 160x
  • 1
Kozmonautika - Áno alebo nie?

Jakub Feltovič

Kozmonautika - Áno alebo nie?

Vedné odbory skúmajúce javy, ktoré si ani nevieme predstaviť sú pevnou súčasťou 21. storočia. Ľudia spoznávajú častice mikrosveta i objekty, ktoré sú tak ďaleko (v čase i priestore), že ich nemožno ani vidieť. Aj kozmonautika už dávno neslúži iba na to, aby sa človek mohol pozrieť na Zem z vesmíru. Je však vôbec potrebná? Nemali by sme sa zaoberať dôležitejšími a podstatnými problémami, akými sú napríklad hlad a chudoba? Pochopiteľne, neexistuje jednotný názor. Čo nám však výskum vesmíru ponúka?

  • 8. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 236x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu